דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל מעץ מלא 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 4331 פעמים ]

 


כמעצב רהיטים כאשר אני מעצב פינות אוכל, חשוב לי ליצור פינות אוכל מקוריות וחדשניות כל פעם מחדש תוך הקפדה על איכות ופונקציונליות מירבית של המוצר מבלי לפגוע במראהו. בראייתי, פינת האוכל היא אחת הנקודות החשובות ביותר בבית בו כל החושים מתמזגים בעת ובעונה אחת אם בארוחה משפחתית או כל אירוע קולינרי אחר ולכן, פינות אוכל מעץ מלא שמעוצבת כראוי, תורמת בצורה משמעותית לאוירה ולחוויה.
בשנים האחרונות פינות האוכל החלו לקבל משקל רב יותר וחשיבות גבוהה יותר גם בקרב אדריכלים ומעצבי פנים מתוך ההבנה שמעבר לפריט משלים בעצוב הבית, יש לפינה הזאת מימד נוסף שנותן ערך מוסף למתרחש סביבה ולכן גם אני נותן דגש מיוחד כאשר אני מעצב פינות אוכל.

השקפת העולם העיצובית של פטל יוצרת גלריה ייחודית שמעבירה את המבקר בה בין עולמות עיצוביים שונים שמשתלבים זה בזה בהרמוניה מפתיעה. פטל שמגדיר את עצמו כמי שמעצב מעל לטרנדים ובלי להיכנע לגחמות האופנה החולפת יצר קולקציה של פינות אוכל ומערכות ישיבה שמפתיעות בסגנונות שונים שהדבר המשותף לכולם הוא הרוח היצירתית שלו.

ואכן, שיטוט באולם התצוגה של "Art – גלריה לריהוט" מגלה פינות אוכל מעוצבות במבחר דגמים מרשים ומעורר השראה, כמו הדגם "קיוטו"  פינות אוכל עץ מלא שעוצבו בהשראה יפנית שהשולחן שלהן עשוי בהדבקה של פסי עץ אמבויה דקים ועדינים בגוונים שונים. המראה שנוצר הוא ייחודי לכל שולחן וההדבקה של סרגלי העץ נעשית בעבודה ידנית קפדנית ביותר. אני מייצר את אותו שולחן גם מעץ אלון מבוקע למראה ראשוני יותר.
דגם נוסף ומרשים הוא דגם "קוואלי" שמשלב נירוסטה וזכוכית שחורה למראה היי-טקי ומודרני בקווים נקיים. הדגם מגיע גם עם זכוכית בצבע לבן חלבי ואפור. עוד פינת אוכל בולטת בסגנון אחר לגמרי היא פינת אוכל שזכתה לשם "לואי". פינת האוכל שמצטיינת באלגנטיות ויוקרה נראית כאילו נלקחה מפינת האוכל של ארמון בארצות רחוקות, היא צבועה בצבע שחור אפוקסי ומבריק ובמרכזה זכוכית כהה.

רואים היום שתי מגמות חזקות בכל מה שקשור לפינות אוכל'הראשונה היא ללכת על פינות אוכל מעצים מלאים עם לוק הייטקי - מבחינת זויות החיתוך והעיצוב -  ולצד מגמה זו רואים פופולריות בשימוש בנירוסטה. למרות המגמות האלה לא יצאו מהאופנה השולחנות בגימור מבריק של צבע אפוקסי והשולחנות מעץ מלא. מה שנוסף הוא סוגים חדשים של עץ כמו האלון המבוקע, למשל, שמחליף את המייפל והבוק שהיו אופנתיים בעבר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב